ABC Personell

Meny

Resepsjonsmedarbeider/arkivar søkes til ledende forretningsadvokatfirma i Oslo

Publisert: 11/7/2018

På vegne av vår kunde, et ledende forretningsadvokatfirma i Oslo, søker vi en positiv, profesjonell og serviceinnstilt resepsjonist med gode samarbeidsevner.

Stillingen er et svangerskapsvikariat med oppstart september 2018.
Arbeidstid: 08:00 - 16:00
Selskapet holder til sentralt i Oslo med kort gangavstand til offentlig kommunikasjon.
Aktuelle kandidater vurderes fortløpende.

Arbeidsoppgaver:

  • Resepsjon - ta imot besøkende
  • Leverandørkontakt
  • Postbehandling
  • Arkivering - både fysisk og digitalt arkiv
  • Håndtere bestillinger til ulike arrangementer, restauranter, etc.
  • Forberedelser til nyansatte - blomster, adgangskort, o.l.
  • Annet forefallende kontorarbeid

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Meget gode samarbeidsevner
  • Profesjonell, positiv og serviceinnstilt
  • Høy etisk standard
  • Strukturert, kvalitetsbevisst, og grundig
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • God erfaring med Office pakken
  • Trives i et formelt miljø

Vi tilbyr:

  • Formelt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Gode betingelser
  • Et dynamisk arbeidsmiljø preget av høy faglig kompetanse i alle ledd

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med senior rekrutteringskonsulent Kristoffer Hørven i ABC Personell på tlf: 22 98 93 99 eller e-post: kristoffer@abcpersonell.no.

Utskriftsvennlig versjon